2013. június 13., csütörtök

Tavasz

Elment, vége, végérvényesen nyár van. Volt ebben a 3 hónapban jó is, rossz is, csak úgy, vegyesen, mint amilyen az élet maga:


Rettenetesen hideg volt, szinte folyamatosan ment a kazán úgyhogy egy kicsit félek a gázszámlától. A napfénymentes, borús idő meg is hozta a nem kívánt eredményt: mindenki búskomor volt és nyűgös, és ezt most én is nagyon megéreztem.

Ugyanakkor történt egy csomó jó dolog is: például Barnabás teljesen pelenkamentes lett és felvették óvodába. Klassz Húsvétunk volt és felfedeztünk egy szuper fagyizót. Rendben lezajlott a szobaváltás: Barnus imádja az új birodalmát, én pedig igyekszem minél inkább az ő ízlésére formálni.
Drazsé fogáról leszedettük a fogkövet, és most sokkal jobban érzi magát. Én nagyjából tartom a súlyomat a terhesség alatt, így nem szaladt fel a vércukrom sem és még mindig bírom a gyűrődést. Medve szereti az új munkáját, szívesen jár be dolgozni, jól alakulnak a dolgai. Munka terén nekem sincs okom panaszra: rengeteget dolgozom, és most két nagyon ígéretes tanítványom is van.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése