2013. október 17., csütörtök

Parfüm - 2.

Itt is és mailben is kérés volt, hogy írjam meg, mi ez első, nem átgondolt véleményem azokról a parfümökről, amik itt elhangzottak.

Nos, ez több okból is lehetetlen. Egyrészt ami nem, az egyégesen "á, lóf@szt" volt elsőre, úgyhogy ezen nem nagyon van mit megírni.

A másik fele meg az, hogy tök kedvesen ajánlgattok itt nekem mindenféle parfümöt, én meg lebüdösözöm - lássuk be bunkóság lenne a részemről.

De leírom a ló...szon túli első gondolatot:


  • Dolce&Gabbana - The One: nem tudom miért nem, de nem.
  • Gucci - Flora: túl virágos
  • Estée Lauder: mindegy melyik, kiesett, Medve anyukája csak Lauder parfümöt használt.
  • Chanel - Chance: nem működik. Olcsó szappanszaga lesz a bőrömön:(
  • Givenchy: nem az enyém. Az extravagance sem, az angyalok és démonok meg jelen helyzetben nem lenne túl szerencsés a neve miatt, no meg mindig a megölt bíborosok ugranának be a nevéről. Tudom, ne olvassak Dan Brownt.
  • Lady Gaga - Fame: nem jutottam el odáig, hogy megnézzem
  • Bvlgari au thé blac - ez a visszafogott, diszkrét nők illata, akik minden pillanatban a maximumot képviselik. Nem azoké, akik a sikeres mellultrahang után disznósajtot(!) esznek a kocsiban, zokogva, óriás kiflivel. A Rózsadomb tövében.


Olvasd végig az utolsó mondatot. Jaja. Megint. Igen. Jelenleg egyik didiben sincs elváltozás. Már csak 5 évig kell így maradnia + sehol máshol nem szabad kialakulnia, és gyógyult leszek!


Ennek örömére Medve úgy döntött, hogy vesz nekem egy parfümöt (vissza a kályhához). Én pedig döntöttem:)

Kettőt választottam, az egyik ő:

YSL Parisienne a l'extreme
Csak az nem teljesült, amit vártam: nem visszafogott, nem klasszikus, nem nemtudommilyen, de nagyon az enyém. Talán Párizs miatt. Talán mert annyira szeretnék eljutni oda. (Egyébként köszi, Ani, a Manifesto mellett volt, úgy találtam rá:))

A másik pedig egy psssssssssssszt, meglepi, majd akkor kiabálom el, ha már a polcról integet. 


2 megjegyzés: