2013. október 13., vasárnap

Parfüm

Na most bajban vagyok. Elfogyott a parfümöm.

Nagy kedvencem volt a Burberry weekend - több üveggel használtam el belőle, de tegnap magamra fújtam, és most nem tetszett. Nagyon nem. Elmúlt, kinőttem, komolyabb kell.

Használtam Chanel Mademoiselle-t is (mint mindenki, úgy 2002-2004 táján), BVLGARI pour femme is többször volt, Shiseido Zen,  Trussardi Inside, Lacoste pour femme, Armani Lei - és most elakadtam.

Keresem a következőt.

Fontos, hogy tudjam szeretni - klasszikus legyen, nőies, semmiképp sem üde, citrusos. Fontos a "tervező": "egynyári slágerek" nem érdekelnek.

Gondolkodtam még Tendre Poisonban is, de az most a neve miatt nem igazán jön be:)

Szóval segítsetek: ha van ötlet, írjátok - tegnap a Lancome Le Vie est Belle jött szembe, magamra is fújtam.Konkréten babaszappan illata volt.

Extra nehezítés: viszonylag jól ismerem a parfümöket, és 100-ból 99-re nem, nem, nem, nem, nem a válasz.

Na? Ötlet?

Kell lennie valahol, ott kell lennie valahol...

6 megjegyzés:

  1. Nagy téli kedvenc, 100 méterről kiszimatolom: Dolce G: The One-nagyon nőies, finom illat.
    Illetve ami nagyon tetszik, de csak mintám van tőle: Gucci-Flora-szintén nagyon nőies, virág illat, állítólag nyárias, szerintem nem kimondottan.

    VálaszTörlés
  2. Estée Lauder Pleasurer v Pleasurer Intense

    VálaszTörlés
  3. Részemről Givenchy for ever. Bármelyik illata. Édes, vagány, téli. Nagy kedvencem volt az extravagance, ami a neve alapján illik is hozzád, de jó választás az ange au demon, ami hol ilyen hol olyan illatú vérmérséklettől függően. Ha virágos illetot érzel, akkor angyal vagy, ha édes dögöset, akkor ördög. Na szerinted nekem milyen illatú? :-)

    VálaszTörlés
  4. AMit én most nagyon eltudnék így ismeretlenül is képzelni Neked, az a Lady Gaga Fame parfüm.
    Egy igazi életerős, aktív, különleges illat: Az összetevők - nadragulya, orchidea, Sambac jázmin, méz, sárgabarack, füstölő és sáfrány- közül a legkülönlegesebb talán a belladonna (nadragulya), amely egyáltalán nem szokványos.
    Én imádom

    VálaszTörlés
  5. Bvlgari Au Thé Blanc ? Olyan kíváncsi lennék vajon a felsoroltakról mi a véleményed. De nem a végig gondoltra, csak arra, ami úgy elsőre kicsúszik róluk a szádon. :-)

    VálaszTörlés