2013. október 11., péntek

Program

Glamour napok - és én még azt hittem, hogy nyugodtan el tudok menni a müllerbe, de nem, Medve ismét későn jön haza.
Mindegy. 


Igazából talán nem is baj. Mindjárt összerakom a babakocsit,elmegyünk Gergővel Barnusért, aztán hazajövünk, sütünk sajtos rudat, nézünk valami klassz rajzfilmet, megcsinálom végre az őszi koszorút az ajtóra.

Egész délelőtt takarítottam/dolgoztam/pakoltam, most jár egy kis pihenő.

A pelenka vásárlás várhat holnapig, a popsitörlők sem szaladnak el. 

És a Max Factror Max Effect Colour Elixir (hö!) ceruzás rúzsa sem, Designer Blossom színben. Abban megyek a következő kemóra.


Jaj: még egy technikai info - a megmaradt leves megy a fagyasztóba, holnap pedig léböjt nap.  Nem kell sajnálni, ezt iszom majd:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése