2015. március 29., vasárnap

Medve gépéről dolgozom, az enyém teljesen felmondta a szolgálatot

Mintha megérezte volna, hogy már megvettem a másikat...:(

  • Tepsis krumplin (már nagyon sokadik hét ez hús nélkül, de kezdődik a HÚSVÉÉÉÉT!!!) és epres-grízes citromtortán tengődünk, nagyon rossz mindhármunknak.
  • Igen, csak hárman vagyunk, Medve komondoros kiállításon van, vitte mindkét jómadarat, reméljük díjjal-szalaggal jönnek haza... Felhőkét tegnap rendbetette Anita, gyönyörűen kizsírtalanította, elrendezte a szőrét, úgyhogy nagy reményekkel indulunk a mai napnak.
  • Megvesszük az ipari porszívót. Sokat gonbdolkodtunk, mert eszméletlen drága, de kell ide, mert mindegyik porszívó feladja max. fél év után. Mióta itt lakunk négy porszívót fogyasztottunk el, egyik szarabb (és drágább) volt, mint a másik, úgyhogy jöhet a Bosch ipari csodája, állok elébe.
  • Még mindig nem találtam tokot az Ipadre. Két gondom van: az egyik kategória 22.000 (tokról beszélünk. Egy nyomorult tokról). A másik kategória 6-8000 Ft, de pont 3 dollárba kerül az aliexpressen. Hm. Vettem egyet 10.000Ft-ért, az első használat során meghajlott. Ötletek?
  • Teljesen beleszerettem a Faber Castell gelatosba. Megvan a 12 db-os alapkészletem, de nagyjából mindegyik kiegészítő fantáziakészletet meg tudnám venni, ha csak a szándékon múlna. A másik óriás szerelem a (figyelj!) Faber Castell Pitt Big Brush Markers. Csoda. Alkoholos, tehát ha egyszer megszárad, akkor lerobbanthatatlan, viszont hőlégfúvó nélkül lassan szárad, így ha nem porózus felületre rajzolunk vele, akkor remekül satírozható.
  • Belefértem abba a kabátba, ami októberben még feszült rajtam. Óriási öröm, most azt hordom majd mindennel: egy púderszínű, motoros fazonú dzsekiről beszélünk, ami isteni farmernadrággal-csizmával, de a szívem mélyén én már a maxiszoknyás-balerinacipős időszakot várom.
De nagyon.





4 megjegyzés:

  1. iPad-tok ügyben: én az eBay-ről rendeltem.
    Van egy "becsúsztathatós" típusú, és egy mágnessel rápattinthatós (ez csak egy "fedél", ami el is altatja a kijelzőt, pont úgy, mint a smart cover), egyik sem volt több pár angol fontnál.
    Nem olyan szépek és igényes kidolgozásúak persze, mint a tizen-huszonezres társaik, de a célnak megfelelnek.

    VálaszTörlés
  2. Ennél az eladónál nézz esetleg körül (én tőle vettem), Angliából küldi, max. 1 hét alatt itt van.
    http://www.ebay.com/sch/Cases-Covers-Keyboard-Folios-/176973/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=25&_ssn=bitsnbobsuk2011

    VálaszTörlés
  3. Abbol nincs bajod magaddal, hogy mindig kell valamit, mindig vennel valamit?!?!?

    VálaszTörlés
  4. Azt gondolom kedves Névtelen, hogy azért mert megosztja az olvasóival, hogy miről álmodozik, vagy mi az amire tényleg szükségük van, és megveszik, az miért baj?! Látod a Laptop is elromlott, azt hiszem indokolt pár évente a másik, porszívó dettó... Miért fáj ez másoknak? Én örülök neki, hogy ha megteheti, és még örömét is leli a dolgokban... Én most nem jönnék a szokásos szöveggel, hogy rákos volt, és megérdemli, megteheti... Anélkül is tegye meg bátran, hiszen mások is így élnek, csak azoknak nem követjük az életüket...

    VálaszTörlés