2015. június 9., kedd

Eszünk - főzünk - jegyzetelek

 Annyira nagyon akartunk bundás kenyeret enni, hogy ihaj! Neki is álltam, és igen, tejmentesen, gluténmentesen is nagyon finom lett. Finom, ropogós, klasszikus.

Tavaly Kriszta barátnőm mutatott egy paradicsomos pite receptet, onnan jutott eszembe ez a vajas tésztás lepény. Emlékeztem, hogy az kakukkfüves volt, úgyhogy tettem a lepényre is. Soha többé nem veszek itthonra kakukkfüvet. Értem én, hogy provansz, de nem szeretem, nem szeretjük.


Ez pedig a méregdrága ünnepi tonhalsteak, kókuszzsírban-vajban (vajat lehet, ha tisztított vaj /ghee/ akkor még jobb).

-----------

Egyébként ma csodálkozom és bosszankodom - valamit nagyon rosszul kommunikálhattunk az óvodában, ugyanis egyértelműen kiderült, hogy azt hiszik, hogy én nem dolgozom, hanem gyesen vagyok.
"A dolgozó anyukák" és a "dolgozó anyukák gyerekei" azok én vagyok, mi vagyunk, a mi családunk, a mi gyerekeink.
Csütörtökön megyek szülőire, ott remélem ez tisztázódik, mert nekem nagyon kellemetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése