2015. október 25., vasárnap

Jó kis hétvége volt

Lord of the Dance
Szerintem borzalmas volt. Egyrészt Fletli mégiscsak Fletli, őt nem lehet utánozni, folytatni, pótolni, nem, nem és nem. Másrészt nekem a bőrbugyiban-melltartóban ír néptánc az nem ír néptánc. Mindezzel együtt remekül szórakoztam, mert

1., elmentem itthonról. Leléptem, lekoccoltam, elhagytam a várost-ahol-élek, mint Pataky Attila.
2., felnőtt módon voltam felöltözve. Semmi mintás pamutbugyi, semmi gumis derék és semmi melegítő.
3., a barátaink nagyon jó fejek. És hála az égnek, a pasi is, szóval nem az van, hogy mi csajok szeretjük egymást, de ha véletlen a férjjel kell beszélnem, akkor fáj, kínos, unalmas, hanem mindketten oltári vicces, értelmes, szórakoztató emberek.


Szentendre, Skanzen, népi játékok hétvégéje.
Egyetlenegy kérdés merült fel bennem. Na jó, kettő.

1., Mi a vérrel borított, kócbatekert, kutyaugatta vadmalacfasznak költöttük egy kisebb állam éves GDP-jét játékokra, ha a gyerekem az elmúlt 5 és fél év legszuperebb dolgának egy kukoricacsövet (így hívják?) kiáltott ki?

2., Miért? Miértmiértmiééééért???? Miért nem szólt senki, hogy NEM KELL NEKIK


  • ennyi
  • bonyolult
  • színes
  • elektromos
  • műanyag
játék?
Félre ne érts, nem valamiféle századokkal múltba zakatoló nosztalgia mókavonatra ültem, ahol kékfestőt és csuhét kívánok, hanem verem a fejem a falba, hogy mi minden lehetett volna abból a pénzből...

Na mindegy. Kiömlött tejbe nem sírunk, ahogy Ivett mondaná.

A fakard és az a mosoly... Nincs szó, amivel el tudnám mondani, mennyire nagyon szeretem.

Döglés itthon a laptop előtt.

Vad hattyúk, gyerekdalok, jó kis zene. Receptek rendezgetése, előadások meghallgatása, jegyzetelés. Közös délutáni szundikálás, forró tea, almalekvár és kölestorta.


4 megjegyzés:

  1. Szerintem a nem használt játékokat is tedd fel a FB csoportba, biztos lennének érdeklődők. :) A ruháknál us működött, nem?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Agi,az almalekvar receptjet meg tudnad irni? Eddig csak a kompotig terjedt a fantaziam :) Koszonom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyjából egy kiló almát szálasra vágtam a robotgépemmel, keverek hozzá egy kis fahéjat és almapektint. (le van írva a hátuljára az adagolás, nekem ez vált be:

      http://www.lekvaroshaz.hu/bolt/befozesi-kellekek/pektin

      Felfőzöm, üvegezem, fejjel lefelé fordítom. Ha kihűlt, megy a polcra.

      Törlés