2013. augusztus 26., hétfő

Random


  1. Kiszúrtam magammal. Harminc kiló szilvát vettem, hogy elteszem. Tizenöt megvan. Tizenöt még hátra:)
  2. A Tompa utcában nagyszerű quesadillast lehet enni. 
  3. A porszívónk bedöglött. Dirt Devil - soha többé. Helló, Hoover-Haver:D
  4. Holnap ÓVODÁS szülőire megyünk. Kíváncsi vagyok, mi lesz Barnesz jele.
  5. Bement a körmöm alá a szilva. Ezúton üzenem mindenkinek,hogy NEM koszos a körmöm, hanem szilvás.
  6. Zabliszt. Határozottan zabliszt párti vagyok, ha az a kérdés, hogy zab vagy rozs.
  7. Addig variáltam-kuponoztam, amíg 23 helyett 14 ezret fizettem a DM-ben. Ügyes vagyok vagy ügyes vagyok?
  8. Barnus elemes kisvonatot kapott. Képzelhetitek...
  9. ... és a gyerekszáj: anya, Gelusz Maximusz (Gerusz Maximusz:)) alszik?? 
  10. Újak még: egyélként (egyébként), "hát ez el-ké-pesz-tő"
  11. Gubancunk cseperedik-iperedik. Íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése