2015. július 7., kedd

Ülsz? Jól ülsz? Na figyelj:

megrendeltem a gabonaőrlő malmot, ki is hozta ma a futár, és mikor kinyitottuk a dobozt.
Piffeny, Éva, Piros, figyeljetek, ez tetszeni fog:








Ezt találtuk benne. Ezek után hamar összeraktam, hogy mi történhetett, ugyanis mi NEM a bionom.hu-ról vettük ezt a malmot, szóval csak úgy kerülhetett a dobozra az ő matricájuk, ha onnan volt visszáru, amit visszaküldtek az anyacéghez.





És innentől nem értem, hogy mire gondolhatott a költő.
- Te Sanyi, figyeljmá', van egy megrendelésünk Arabella bükk malomra. Van?
- Nincsen, de visszáruztak egyet a Bionomból, alul vágd fel a csomagot, rakd bele a szállítót meg a számlát, oszt jó az, wazze.

Így lehetett?

Mindegy, Medve telefonált, és bár nem hallottam a teljes beszélgetést, de a foszlányok alapján az alábbiak merül(het)tek fel:


  • Biztos a kollégája próbálta ki összeszerelés után, azért meg nem tud felelősséget vállalni
  • Miért, KÉRTE külön a felesége, hogy ÚJ legyen??
  • a bionomnál úgysem őrölnek vele gluténtartalmút, vagy legalábbis nem hiszi, de ha igen, az biztos bio
  • végülis ugyanúgy őröl, nem érti, mi a baj
Hát így. Ha legközelebb rendelnék a Tchiboból például, akkor el ne felejtsem megírni, hogy olyan kávét küldjenek, ami nincs felbontva, vagy olyan bugyit, ami nem szaros. Ha meg mondjuk a Philipstől rendelnék botmixert, akkor emeljem ki, hogy újat kérek, vagy ha már balga módon elfelejtettem, akkor vessek magamra, miközben tisztogatom a rászáradt spenótot.

7 megjegyzés:

  1. Sírok és röhögök egyszerre.
    Hát ez nagyon komoly sztori, éljen a magyar vevőkiszolgálás és panaszkezelés, mindkettőt imádom, engem is ért tegnap a Douglasban egy édes élmény (megint!), talán majd a blogon megírom, ha már meg tudom úgy fogalmazni, hogy nem csupa fuck lesz benne...
    Tényleg "tetszett" a történet, és most hogyan tovább?

    VálaszTörlés
  2. Most megnyerték személyesen az én drága férjemet. Már ott van szerintem :D

    VálaszTörlés
  3. Légyszi, majd számolj be a fejleményekről!

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi vagyok a végére. Még mindig elképedek, hogy emberek mit meg nem engednek maguknak. :o((

    VálaszTörlés
  5. Inkább te számolj be Medve látogatásáról, mint a Híradó 😉

    VálaszTörlés
  6. Kedvesek voltak és nagyon megszeppentek - legalábbis Medve ezt a szót használta. Egyébként az én férjem olyan, hogy minden ilyet halkan és mosolyogva intéz el, szép szavakkal. Úgy még félelmetesebb :)

    Cserélték, kaptunk ajándékot és természetesen árengedményt is. Jól végződött az ügy, és szerintem egy életre megjegyezték, hogy a gluténérzékenység nem móka és nem választás meg hit kérdése. Medve készséggel elmagyarázta, hogy mit okoz, ha bemegy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tetted, hogy rájuk küldted a te Medvédet! Én is őt szoktam csatasorba állítani (mármint a saját férjemet :-), mert ha én reklamálok, akkor elönti az agyamat a szar és csak ordítok.

      Örülök, hogy végül jól végződött, de miért kell ehhez személyesen bemenni és reklamálni...? (a kérdés költői)

      Törlés